Garantia produselor

Echipamente profesionale, echipamente profesionale bucatarie, echipamente profesionale horeca retail

ATENTIE!  Comenzile generate pe platforma  www.hrfs.ro  nu creeaza nici o obligatie din partea cumparatorului si nici din partea vanzatorului (hrfs.ro), acestea fiind tratate ca cereri de oferta.

   Dupa plasarea comenzii veti fi contactat de un specialist Horeca & Retail Food Solutions pentru stabilirea detaliilor legate de componenta comenzii, date de facturare, plata si livrare.
Comanda nu se poate ridica de la sediul social.

  • Preturile pe platforma www.hrfs.ro sunt exprimate in euro si nu contin TVA

  • Plata se face in RON la cursul BNR +1% din ziua facturarii

  • www.hrfs.ro  se adreseaza exclusiv persoanelor juridice

  • Produsele achizitionate de la Horeca & Retail Food Solutions beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare, directivelor europene si politicilor comerciale ale producatorilor.

  • Termenul de garantie standard este de 1 an de la data livrarii.

  • Garantia include manopera de reparare si piesele de schimb necesare inlocuirii celor cu defect de material sau de fabricatie. Astfel, Vanzatorul se obliga sa efectueze gratuit la dresa de livrare sau la sediul clientului, reparatiile la Produse, atunci cand este in mod real necesar, lucrarile de service impuse in sarcina sa conform certificatului de garantie aferent produselor.

  • Garanția nu se extinde asupra materialelor consumabile si a celor ce fac obiectul uzurii normale.

  • Certificatele de garantie contin toate prevederile legate de modul de asigurare a garantiei, cat si informatiile necesare pentru contactarea departamentului de service.

  • Notificarea oricarei defectiuni pentru care se solicita interventia Horeca & Retail Food Solutions se face de catre CUMPARATOR in scris, in termen de 24 de ore de la aparitia defectiunii, la numarul de telefon +40762028400 sau pe adresa de e-mail: horeca.retail@gmail.com

  • Interventia in garantie se va face in maxim 2-3 zile lucratoare de la data receptionarii notificarii transmise.

  • Pentru orice solicitare de reparatii facuta in perioada de garantie de Cumparator care se dovedeste abuziva sau neintemeiata, Cumparatorul va plati Vanzatorului toate costurile antrenate de celelalte solicitari neintemeiate de reparatii, pe baza facturii transmise in acest sens de catre Vanzator

  • Cumparatorul va pierde garantia in cazul in care nu face plata pretului si a celorlalte costuri contractuale la termenele si in conditiile comenzii sau nu a efectuat instalarea produselor conform cu personal autorizat.

  • Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare (doar pentru produsele care necesita astfel de manuale).